Monday, August 13

Funny Monday!

Hello Hello! It's that time again! I've got some polish related funnies for you today! I'd also like to add that Polish and Charms is on Facebook! I have a badge on the right side of the page.  Enjoy!








28 comments:

  1. Ahahaha these are so awesome!!! XD

    ReplyDelete
  2. lmao! My favorite meme is "all the things!"
    ugh the last one...that's happened to me once lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. The last one happens to me all the time! I had to start pouring some polish remover in the cap so I don't waste it when I spill it!

      Delete
  3. Hahahaha, this morning when I woke up I started thinking of your funny Monday - thanks for this good laugh LOL

    ReplyDelete
  4. hahaha, love your funny Mondays :D

    ReplyDelete
  5. Love these! That last one happened to me last night!!

    ReplyDelete
  6. haha funny! I have done the last one, all over my wooden coffee table... smh Had to be sanded down and re-stained :(

    ReplyDelete
  7. LMFAO I love these! My favorite is the Nutella one =)

    ReplyDelete
  8. lol! one does not simply "paint" nails :D :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
  9. Omg I love the Nutella one so much! I love funny Mondays! You make a bad day great with your posts every week. :D

    ReplyDelete
  10. hahah OMG these are fkn hilarious... i can relate to the head scratching insanity... I can't be around my honey for more than a few minutes and he is asking me to scratch his head... I'm afraid I'll break a nail buahahhaa and god forbid he asks right after i just did my nails.. no nononononooononnoooooooooooooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA!!! Mine actually doesn't like it!

      Delete
  11. Hahahahhahahha... YES.. No cats. hahaha Lol... I enjoy the cats ones, but I like the polish humor a LOT!

    hahaha...

    ReplyDelete

I welcome and enjoy reading all comments!